Od 21 lat oprócz sprzedaży detalicznej prowadzimy również sprzedaż hurtową. W trosce oraz ułatwienie tej sprzedaży...
KOSZTY DOSTAWY i FORMY PŁATNOŚCI
KOSZT DOSTAWY
- Paczki wysyłane są przez Firmę Kurierską DHL lub DPD.
- szty dostawy zostaną wskazane w trakcie składania Zamówienia.
Są one uzależniony od łącznej wagi towaru oraz wybranej formy płatności i przedstawiają się w następujący sposób
a) Przesyłka kurierska DHL lub DPD - paczka do 30kg
waga (kg)
0-30
30-60
60-90
90-120
120-150
Przesyłka [przedpłata]
30 zł
60 zł
90 zł
120 zł
150 zł
Przesyłka
za pobraniem35 zł
70 zł
105 zł
140 zł
175 zł
koszt dostawy zawiera podatek VAT
max wymiary przesyłki: 120x60x60 cm (długość x szerokość x wysokość) , max waga paczki z opakowaniem: 30kgb) Paleta - palety wysyłam wyłącznie firmą kurierską DHL
waga (kg)
150-950
950-1950
1950-2950
2950-3950
3950-4950
Paleta [przedpłata]
307,50 zł
615,00 zł
922,50 zł
1230,00 zł
1537,50 zł
Paleta za pobraniem
307,50 zł
615,00 zł
922,50 zł
1230,00 zł
1537,50 zł
koszt dostawy zawiera podatek VAT
c) Koszt dostaw Klient DETALICZNY:
max wymiary palety: 120x80x200 cm (długość x szerokość x wysokość) , max waga palety: 950
- Dla zamówień potwierdzonej wartości poniżej 2460 zł brutto - koszt transportu KLIENT (wg tabel powyżej)
- Dla zamówień potwierdzonej wartości powyżej 2460 zł brutto - koszt transportu DOMIX
- Przy wysyłce GRATIS leżącej po stronie DOMIX decyzję o wyborze firmy kurierskiej podejmuje sprzedawca.
d) Produkty o podwyższonych kosztach wysyłki - produkty niestandardowe NST (waga produktu >31,5 NST)
Do standardowych kosztów dostawy - patrz punkt a)- uzależnionych od łącznej wagi zamówienia za każdą sztukę produktu niestandardowego NST zostanie doliczona dodatkowa opłata za wysyłkę w kwocie 61,50 brutto (50,00 netto).
Do produktów niestandardowych NST z podwyższonymi kosztami dostawy zaliczamy produkty, których
- waga przekracza 31,5 kg lub
- wymiar produktu przekracza przynajmniej jeden z wymiarów 120x60x60 cm (długość x szerokość x wysokość)e) Koszt dostaw Klient HURTOWY wg wzajemnych ustaleń
FORMY PŁATNOŚCI
4. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
- Zapłać przy odbiorze (Płacisz za towar przy dostawie)
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki - Zapłać przelewem
Klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia.
Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpływu na rachunku. - Zapłać gotówką w sklepie
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym i płatność gotówką przy odbiorze
- Zapłać przy odbiorze (Płacisz za towar przy dostawie)
-
NALEŻNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZELEWAĆ NA PODANY NIŻEJ NUMER KONTA
Nr konta: 45 1090 1199 0000 0001 1014 5315
Nazwa konta: P.W. DOMIX Tomasz Dobrychłop , Kawnice-Kolonia 8C , 62-590 Golina
Nazwa banku: BZ WBK S.A. 1 O. w Koninie
W tytule zamówienia proszę wpisać numer zamówienia. - Czas dostawy przesyłki uzależniony jest od sposobu dostawy towaru oraz płatności wybranych przez Klienta
- W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w fakturze/wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie. W przypadku braku wpływu środków na wskazane konto od potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego zamówienie uważa się za ANULOWANE.
- W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, płatność powinna być dokonana dostawcy w trakcie odbierania towaru.
- W przypadku wyboru formy płatności gotówką w sklepie, płatność powinna być dokonana w sklepie w trakcie odbierania towaru.
- W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w fakturze/wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie. W przypadku braku wpływu środków na wskazane konto od potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego zamówienie uważa się za ANULOWANE.
- W momencie składania zamówienia Klient wybiera formę dostawy oraz formę płatności które zobowiązuje się zapłacić w związku z realizacją zamówienia. Po złożeniu zamówienia w sklepie zostaje wysłany e-mail potwierdzający złożenie zamówienia.
- UWAGI DOTYCZĄCE ODBIORU PRZESYŁKI:
- Paczki dostarczane są pod wskazany adres prze kuriera firmy DHL. W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę. Jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada prosimy o kontakt ze Sprzedawcą. W przypadku braku odbioru przesyłki w terminie 3 dni roboczych od dnia pozostawienia awizo zostanie zwrócona Sprzedawcy
- Za opóźnienia w dostawie wynikające z winy przewoźnika sklep nie odpowiada
- Pamiętaj, że po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia masz prawo zbadać stan przesyłki przed jej odbiorem od przewoźnika.
- Pamiętaj, że jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia to przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.
- Pamiętaj, że jeżeli po wydaniu przesyłki zauważysz ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, to masz prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.
- Pamiętaj, że przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
- szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
- zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
- ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
- szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem
- Paczki dostarczane są pod wskazany adres prze kuriera firmy DHL. W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę. Jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada prosimy o kontakt ze Sprzedawcą. W przypadku braku odbioru przesyłki w terminie 3 dni roboczych od dnia pozostawienia awizo zostanie zwrócona Sprzedawcy